wtorek, 27 maja 2014

Powoli idzie nowe!

Choć od prawie miesiąca utknęłam przy wyszywaniu pięknęgo drobiazgu...i jakoś nie mogę skończyć, to mimo wszystko planuję już wakacyjny sampler.

Drobiazg ten daje mi w kość, ale tak się uparłam, że go skończę, że na pewno niedługo pokażę małego cholernika!No bo ja zawsze kończę zaczęte prace i nijak nie chcę się tego oduczyć! Taka zasada, taki charakter :-).

Schemat samplera właśnie przyjechał do mnie z Francji, nici kupione, czekają mnie tylko zakupy w postaci lnu (będzie Belfast 32 ct, kolor naturalny...a jakże!) i zabieram się do pracy!




Planowany sampler, jak na dotychczasowe moje prace, będzie bardzo duży, więc pewnie utonę w tym projekcie na kilka miesięcy. Ale właśnie tak chcę! Tym bardziej, że wyszywam znowu dla siebie, mam już zaplanowane miejsce w pokoju na ścianie.


Sampler wyszyję białą nicią, DMC BLANC. Samplery to mój styl, tak czuję, mam wielką przyjemność z ich wyszywania.
Niestety w szukaniu wzorów w sieci jestem dość słaba i za ten śliczny schemat zapłaciłam słono i to w euro, jednak wzór jest tak ładny, że nie żałowałam na niego wydanych pieniędzy.

,,Histories de Lin"... to motyw przewodni mojego planowanego samplera.I ja niedługo opowiem Wam historię pewnego zapomnianego, włókienniczego miasta, w którym królował kiedyś len. Mam zamiar odwiedzić to miasto w sobotę. Kto zgadnie co to za miejsce? Ta osoba, która trafi...dostanie ode mnie lniany prezent-niespodziankę z tego wyjątkowego miejsca. Jak obstawiacie? Gdzie pojadę?

Wczoraj spotkała mnie również przemiła niespodzianka od lejdi any, która przysłała mi prezent bez okazji-dwie przecudne zawieszki!


Tak się cudownie złożyło, że marzyły mi się podobne drobiazgi, by powiesić je przy upięciach firan, no i mam! Jak Ty Aniu tak dobrze trafiłaś?



Aniu! Bardzo Ci dziękuję za piękny gest...i jak sama widzisz już zagospodarowałam te drobiazgi! Pięknie komponują się kolorystycznie z resztą pomieszczenia i są bardzo gustowne, nienachalne, delikatne!
Dzięki!

No to pozdrawiam!

Ela.

35 komentarzy:

  1. Czyżby Kamienna Góra ? pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Łódź? W czerwcu wybieram się po len do pobliskiej Kamiennej Góry :) Sampler będzie piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Łódź chociaż i tam wybieram się niedługo!

      Usuń
  3. a ja obstawiam na Krosno n/ wisłokiem , ja nigdy nie robiłam Samplera, ale to pewnie musi być styl i miejsce na jego ekspozycję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Krosno choc może wakacyjną porą zajadę w to miejsce:-)

      Usuń
  4. To może Żyrardów? a samplerek będzie boski.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mamy zwyciezczynie! Odezwę się Violu po weekendzie w sprawie upominku!

    OdpowiedzUsuń
  6. O wooow....Piękny sampler. Będziesz miała kawał roboty, za to jakiej przyjemnej w Twoim stylu!
    Ja na wakacje też szykuję coś nietypowego. Jako, że obiecałam sto lat temu Mamie bukiet...niebawem zaczynam. I to będzie mój priorytet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! No to czekam! U Ciebie same ambitne projekty!

      Usuń
  7. Oj super bardzo się cieszę Elu, uwielbiam takie wyzwania jak odpowiedź na pytanie. A przy okazji szukania odpowiedzi dowiedziałam się ciekawych rzeczy że w Żyrardowie był sklep Wokulskiego potem to sobie z filmu i książki przypomniałam.To teraz mogę spokojnie skomentować resztę wpisu;) samplerek będzie cudny, a zawieszki dostałam wspaniałe. Ja też ostatnio przekonałam się że len nie jest taki straszny jak mi się wydawało. Pozdrowionka i jeszcze raz dziękuję za konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sampler będzie cudny. Piękny wzór wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak!Jest piękny i ciekawa jestem jak mi pójdzie z jego wyszywaniem

      Usuń
  9. Powtorze sie za innymi, ale sampler bedzie cudowny!!! Az zazdroszcze :) Musisz pokazywac kolejne postepy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie będzie to zbyt często bo samplery to długofalowe tworzenie:-)

      Usuń
  10. Elu, cuuuudny sampler wybrałaś! oczu nie mogę od niego oderwać! koniecznie szybciutko pokazuj pierwszą odsłonę:)
    Bardzo się cieszę, że zawieszki przypadły Ci do gustu, mam nadzieję, że i woreczek się przyda:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woreczek juz zagospodarowalam na lny i inne materiały do haftow!
      Jest super!

      Usuń
  11. Podziwiam za milosc do samplerkow! Sa czarujace, ja jednak nie umialabym ich wyhaftowac... Ten obrazek bedzie piekny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umialabys tyle ze to żmudna choc łatwa praca!

      Usuń
  12. Przepiękny ten sampler - też nie żałuję pieniędzy na wzory, które są dla mnie spełnieniem marzeń.
    Gdzie Ty jedziesz.., może do Chełmna Śląskiego ? Tam stoją piękne domy tkaczy i sam kupowałam tam kiedyś lniane ściereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry pomysł z tym samplerem, wzór jest śliczny. Polecam również Paradigm Lost. Ale wzoru nie mogę znaleźć w internecie. Pozdrawiam i życzę przyjemnego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Paradigm Lost...może kiedyś? Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Piękny wzór wybrałaś i nie wątpię, że doskonale sobie poradzisz z realizacją tego planu :). Przecież wyhaftowałaś Drzewo Życia, a to chyba podobna skala trudności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobna trudność czyli łatwość! Wyzwaniem jest tylko wielkość! Miło Cię widzieć u mnie!Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Sampler będzie przepiękny i całkiem duży!
    Będzie piękną ozdobą! Idealny wybór!
    Zawieszki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam! To nie to co Twoje HAED-y ale zawsze!

      Usuń
  16. Sampler bedzie na pewno piekny! Bede sledzic postepy! Pozdrawiam Cie Elu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. NO Zaskoczyłaś mnie , piękny , piękny , cudny. Bierz się do roboty , bo chcę już zobaczyć efekty. Musimy konieczne pogadać na boczku , czyli na mailu już piszę do ciebie i z niecierpliwością czekam na odp. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny to będzie, ale u mnie to bedzie pewnie dłuuugo trwało!

      Usuń
  18. No tak chciałam podesłać maila , a uciekł mi twój adres , jeszcze poszukam ,m albo ty odezwij się do mnie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń