poniedziałek, 28 lipca 2014

POKAŻ PLECY ! Wakacyjna zabawa u Eli na setny post !

Praca nad moim lnianym samplerem trwa. Po raz pierwszy bardzo skupiłam się na tym, by estetycznie wyglądała również lewa strona tego wyjątkowego haftu.

Poprawiałam wszystkie niedociągnięcia, zlikwidowałam mostki-przedłużacze (dzięki dobrym radom blogowych koleżanek) i przyznaję, że teraz wygląda to doskonale. Pomijam dzisiaj prawą stronę haftu, wzór jest sam w sobie genialny, więc wystarczy tylko moja żmudna praca :-)!

Pomysł, by dopracować lewą stronę swojego haftu skłonił mnie do tego by zorganizować zabawę i zachęcić Was do pokazania pleców, czyli lewej strony waszych prac.

Zatem ogłaszam konkurs ,,POKAŻ PLECY"!

źródło: klik!

Zasady konkursu: 
1. W zabawie mogą uczestniczyć osoby, które prowadzą bloga.
2. Aby zgłosić chęć udziału w konkursie należy zostawić komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w zabawie, umieścić podlinkowany banerek zabawy u siebie na blogu oraz pokazać w oddzielnym poście lewą stronę wykonywanego przez siebie bieżącego haftu.
3. Zabawa trwa do końca wakacji, czyli do 31 sierpnia, po tym czasie wylosuje jedną osobę, która dostanie ode mnie prezent niespodziankę. Niespodzianka będzie odzwierciedleniem mojego bloga, mojej ulubionej estetyki w hafcie.

Żeby Was ośmielić pokazuję swoje ,,plecy"...



 Jak uważacie? Chyba jest lepiej niż było?

Zapraszam!
Kto się bawi?
Pozdrawiam!

Ela

147 komentarzy:

  1. Pomysł REWELACJA ! o ile nie piszę się na żadne zabawy, wyścigi w robieniu podanych prac,itp... Twój pomysł ma mój akcept w 100%. staram się dbać o estetykę pleców. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY pomysł! Wchodzę w to :D I lecę pieścić swoje plecy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieściłam baner na blogu - nie mam wyjścia ;)

      Usuń
    2. No i się ujawniłam ;)
      http://aploch.blogspot.com/2014/07/pokaz-plecy-czyli-latem-na-golasa.html

      Usuń
  3. Baner już wklejony został na moim blogu- odrębnego posta posta z plecami oczywiście też zamieszę w niedługim czasie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Biorę udział...jutro zrobię wszystko wg zasad zabawy :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! Juz Twoje placy widziałam i podziwiam!

      Usuń
    2. A przy okazji zauważyłam, że jakaś ostra ;-) dyskusja się u Ciebie wydarzyła z tego powodu :-))))!

      Usuń
  5. Super!Zawsze dbam i o lewą stronę swoich prac,dlatego chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się bawię a baner za chwilę wkleję :) Moje plecy nie są jakieś super, ale widywałam gorsze :P I uważam, że nie mam się czego wstydzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie ma się czego wstydzić! Przeciez to nie konkurs piękności ale przewrotna zabawa :-)))!

      Usuń
  7. Hmmm, dla mnie tyl to tyl i kichac go:P Ale nozyczki cudne!!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyczki sa cudne, kupione zresztą w Hobby Studio, no i to moje ulubione, najbardziej ostre i precyzyjne, wygodne.
      Moim zdaniem tył pracy tez nie ma zbytniego znaczenia, bo jeśli jest oprawiony to i tak go nie widać, ale generalnie fajnie jest gdy jest estetyczny !

      Usuń
    2. Tył, to tył. Ale tylko do momentu, gdy grube węzły na lewej stronie przy prasowaniu uwypuklają się po prawej. Albo długa nitka ciemnego koloru prześwituje przez kanwę. Ja tego nie lubię i dlatego staram się żeby i po lewej było względnie, oczywiście bez zbędnego puryzmu, typu: ścieg tylko poziomo w jedną stronę :)))

      Usuń
    3. Co racja to racja! Choć nie zawsze jest tak u mnie porządnie:-)!

      Usuń
    4. Oj, jak ja "lubie" namoli co to kaza wszystkim haftowac tak a nie inaczej. Czy nie jest najwazniejsze, zeby miec radosc z haftowania? W koncu to tylko hobby, wiec uwazam, ze niech kazdy haftuje jak chce:)

      Usuń
    5. Piegucha...każda z nas haftuje jak chce i właśnie to prezentuje. To jest dla mnie bardzo pouczające że widzę różne podejscia do jednej sprawy. Dla mnie i chyba dla większości z Was-Nas i blogowanie i haftowanie to ogromna radość nieważne czy o lewą stronę dbamy czy też nie. Podgladajac Ciebie czasem widzę Twój urok w mocnej ripoście. Ja jednak u siebie szanuję każde zdanie i argumenty chociaż nie muszę się z nim zgadzać. Nie widzę tu żadnych,, namoli" tylko fajne pasjonatki z wlasnymi zasadami. Ale masz rację. ..to tylko hobby...niech każdy haftuje jak chce:-)
      Pozdrawiam! A moze jednak pokażesz plecki;-);-);-)?

      Usuń
    6. Chodzilo mi o komentarz Chranny. A na moje tyly to nie licz:P

      Usuń
    7. :))))))))))))))))))))))))))))
      to ja też, po weekendzie:))))))))))
      pozdrawiam

      Usuń
    8. Cieszę się że jestes!

      Usuń
  8. Twoje plecy piękne:)
    Moje, w HAEDzie przy kilkunastu kolorach na 2cm kwadratowych, raczej nie dają się do publicznego pokazania, bo nie zachwycają:)
    Pomimo moich starań to i tak plątanina nitek:) Odpadam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę, że przy HAED-zie to by było morederstwo pilnować lewej strony. Pewnie więcej czasu zeszło by na estetykę lewej strony niż samo wyszywanie. Racja! Haft wielokolorowy to inna bajka, choć w jednobarwnych, czy niezbyt gęsto zapełnionych samplerach warto się trochę postarać !

      Usuń
  9. Tak jak napisała Edyta - trudno porównywać tył haftu jednokolorowego ze 100-kolorowym, gdzie co krzyżyk to nowa nitka. W zabawie nie biorę udziału, ale pokażę kiedyś dla porównania jak wyglądają tyły moich haftów jedno- i wielokolorowych. Niebo a ziemia :)))
    I w sumie to zgadzam się z Pieguchą - tył to tył, estetyka nie jest ważna, o ile nie zakłóca wyglądu właściwej strony haftu :). Ale oczywiście pobawić się można, wakacje są przecież!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie podejrzę plecy w Twoich pracach. To fakt, że nie sposób porównać tu jednokolowego samplera i multibarwny wielki obraz :-)))
      Ale to na szczęście nie konkurs piękności na plecy naszych haftów, tylko taka ...poglądowa zabawa :-)))!

      Usuń
  10. to powinnam chyba dostać antynagrodę za moje plecy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EEEE tam! Nie ma co mieć kompleksów. Ciii! Ja pokazałam najładniejsze plecy haftu :-)))

      Usuń
  11. He he wyrażam chęć uczestnictwa w zabawie, bo swoich pleców wcale się nie wstydzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chenia! No ja przecież przez Twoje poglądowe zdjęcia kompleksów się nabawiłam, perfekcjonistko jedna! I to w sumie przez Ciebie ta zabawa, więc powinnas jakąś honorową nagrodę odebrać!
      Póki co...moge Cię podglądac i od Ciebie się uczyć!

      Usuń
    2. Bo ja miałam taką nauczycielkę, co zwracała uwagę na estetykę lewej strony, zostałam tak urobiona ;) Ja i perfekcja... za bardzo lubię improwizować :))) A honorową nagrodę jak najbardziej mogę odebrać ;D

      Usuń
  12. Bardzo fajna zabawa. Będę dopingować uczestniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może i Ty się pochwalisz pleckami? Pewnie jest tak perfekcyjnie jak z prawej strony! Twoje magnolie tak ładnie przybywają!

      Usuń
    2. Oj daleko im do perfekcji :D W końcu zrobiłam fotki ,niestety mam tutaj tylko dwie prace:( Zapraszam do pooglądania.

      Usuń
    3. Obejrzałam jest całkiem dobrze!

      Usuń
  13. fajny pomysł i świetne plecy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na zabawę :) chętnie wezmę udział. Później wrzucę baner na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie, że bawisz się z nami!

      Usuń
    2. Już byłam, plecy widziałam...jestem pod wrażeniem!

      Usuń
  15. Jakbym pokazała plecy pierwszej mojej pracy - pewne pierwsze miejsce ..... od tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam! Nie wierzę, pokaz to się przekonamy! Zresztą to tylko zabawa, a nie konkus piękności :-))))

      Usuń
  16. A, niech tam! pokażę te pleczyska! Zrobiłam fotkę tyłu mojego najnowszego hafciku przed wykonaniem ściegów krótkich i długich za igłą. Banerek wkleję troszkę później, bo dziś już oczy mi się zamykają :)
    A Twoje plecy.. no REWELACJA!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny pomysł na zabawę :) Ale ja się chyba wstydzę moich plecków pokazać :) Zbyt kolorowo teraz znowu tworzę! :) A tam...chaos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie wstydź! Takie kolorowe i zapełnione hafty to inna para kaloszy! Dawaj! Pokazuj:-):-):-)!

      Usuń
  18. Super pomysł, nieraz o tym myślałam :) Jestem za, chętnie się dołączę i pokażę plecy tego co teraz robię, tylko... jaki się ten baner umieszcza? Niech mnie ktoś oświeci, bo dla mnie to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje plecy, szczególnie w haedzie to masakra - jedna wielka plątanina nitek, ale jak się bawić to na całego... Idę wstawiać banerek i pisać posta... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już byłam u Ciebie i bardzo mi się podoba ze pokazując swoje plecki widać dystans jaki masz do siebie w tej materii! Super Kasia! Temu ma służyć ta zabawa! Pozdrawiam i od dzis zagladam częściej!

      Usuń
  20. Będzie wstyd ale trudno. Moje plecy do tej pory wywoływały zawał i trudności w oddychaniu, Czas więc nauczyć się czegoś nowego. W końcu babcia Irenka zawsze mówiła mi, że plecy są tak samo ważne jak przód. Dziś wrzucę info na bloga www.pracowniab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to babcia Irenka miała rację!
      Lepiej pod świetną sukienką mieć super bieliznę niz byle jaką. ..nawet jeśli jej nie widac!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Skojarzyło mi się z czerwona jedwabną halką Mammy z "Przeminęło z wiatrem" :D

      Usuń
    3. U-Wiel-biam tą scenę!
      Najważniejsze żeby szelescić!:-):-):-)

      Usuń
  21. Dziewczyny a może podpowiecie coś, dacie wskazówki jak osiągnąć dobry wygląd tyłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=138188&ob=0&nopages=1 - popatrz na tę szkołę haftu. Trochę labirynt, ale warto sobie przyswoić chociaż częściowo.

      Usuń
  22. Bardzo fajna zabawa i chętnie się przyłączę.
    Moja śp. babcia zawsze powtarzała mi, że lewa strona powinna wyglądać tak jak prawa.Wiem, że nie zawsze jest to możliwe, ale staram się, aby moje plecy wyglądały jak najlepiej - do ideału mi baaaardzo daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze babcie ta naprawdę mądre kobiety. Moja byla krawcową i potrafila tak zacerowac skarpety ze nie bylo znaku! Zatem i ja mam niedoscigniony wzór!

      Usuń
  23. Trafiłam do Ciebie Elu przez przypadek, ale co nieco poczytałam i postanawiam zostać i się rozgościć. Haft, książka i gotowanie to przecież moje klimaty :) Oj na pewno znajdę u Ciebie coś dla siebie. A na dodatek są tu także i "moje" Blogowiczki :) Twoja zabawa od razu mi się spodobała, bo niby czemu nie mielibyśmy się chwalić "pleckami", więc pozwól, że i ja się przyłączę. Banerek już na moim blogu, a post z "plecami" znajdziesz na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/2014/07/pokazuje-plecki-i-skarbeczki-od-danusi.html
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny pomysł :) Dołączam do zabawy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i czekam na prezentacją plecków :-)!

      Usuń
    2. Juz widziałam! Czapki z głów prosze pań!

      Usuń
  25. No to chyba dołączę do zabawy:))))tylko muszę obfocić moje plecy:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że jesteś! Wpadłam do Ciebie i podziwiam chabry!
      Teraz czekam na prezentację pleców :-)!

      Usuń
  26. witaj!!
    jeśli o mnie chodzi to wspaniały pomysł na zabawę. Sama wielokrotnie u siebie na blogu pisałam o pokazywaniu plecków ale jakoś tak słaby był odzew, niestety.
    w każdym razie w tym poście: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/2014/07/wakacje-tu-tyle-zalegosci.html zrobiłam małe podsumowanie dot. moich plecków (i ogólnie wszystkiego).
    Banerek wisi w bocznym lewym pasku:)

    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kiedyś pytałam o plecki haftów, ale raczej w formie ,,poradzcie mi". Teraz w zabawie mam możliwość poznać wiele nowych blogów i podejrzeć inne dziewczyny, niejsednokrotnie wielkie mistrzynie igły.
      U Ciebie już była, zajrzałam, jestem pod wrażeniem Twojej dbałości o detal i z przodu i z tyłu pracy. No i piekne zdjęcia nam pokazałaś!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Fajny pomysl, musze sie obfotografowac od tylu :P

    OdpowiedzUsuń
  28. OK, bawie sie w to, ale nie staje do konkursu! Bardzo lubie ogladac tyly robotek - sa bardzo interesujace!

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej Solaris! Tu nie ma żadnego konkursu piękności tylko mały blogowy rekonesans:-):-):-)
    Nie będzie nagród za wygląd prac tylko wspólna zabawa!
    Ja tez bardzo lubię oglądać tyły robotek choc podziwiam zawsze ich przód:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wchodzę w to:) jak wrócę z wakacji pokaże swoje plecy, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Yenulka jak fajnie ze jesteś!
    Znajac życie to pewnie tyl jest równie perfekcyjny jak przod!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam:) co nieco można by jeszcze poprawić:)

      Usuń
  32. Ale to ciekawy pomysł z tymi plecami, podoba mi się więc też chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie przyjemność ze tu jesteś. A ja w te pedy do Ciebie lecę zeby poznać!

      Usuń
  33. DZIEWCZYNY PAMIĘTAJCIE ZE TO ZABAWA A NIE ŻADEN KONKURS PIEKNOŚCI CZY RYWALIZACJA KTO LEPIEJ KTO ŁADNIEJ.
    POTRAKTUJMY TĄ ZABAWĘ JAKO WSPOLNE SPOTKANIE I OPOWIEŚĆ O SWOIM STYLU I TECHNICE. NIE MA TU OCEN I RANKINGU. A NAGRODE DOSTANIE WYLOSOWANA OSOBA A NIE TA KTÓRA BĘDZIE MIAŁA NAJLADNIEJSZE PLECY!
    BAWIMY SIĘ NASZĄ PASJĄ!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również chętnie się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś z nami!
      A ja już byłam u Ciebie i podziwoiałam Twoje nieziemskie biscorniaki! Wow!

      Usuń
  35. Super zabawa chętnie się przyłączę, chociaż moje plecy nie wyglądają tak estetycznie jak w Twoim samplerku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Judyta! To nie ma żadnego znaczenia bo u mnie do tej pory też było podobnie:-).
    To moja pierwsza praca w której skupiam się również na lewej stronie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na zabawę :D i ja chętnie dołączę, trzeba umieć się z siebie (a raczej swoich plecków) śmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie!
      Czekam na Twój plecowy wpis:-):-)

      Usuń
  38. Wymyśliłaś Elu fajną zabawę i znowu poddałaś temat do dyskusji.
    Chętnie przyłączyłabym się do grona "hafciarek plecków", ale aktualnie nie mam niczego na tamborku. Może do końca wakacji coś uda mi się wyhaftować, to pokażę, a póki co wstawiam baner.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, zapomniałam o imbryczku. Czyli już pewne co obfocę :)

      Usuń
    2. Olu w razie czego wstaw coś starszego. To nie apteka;-)
      Fajnie ze się bawisz z nami!

      Usuń
    3. Widziałam widziałam. ..gratulejszyn!

      Usuń
  39. Odrębny post z plecami , poświęcony tylko i wyłącznie lewej stronie dziś opublikowany . Pozdrawiam zadeklarowana z frakcji dbających o plecy. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresa no po prostu Cię uwielbiam za tą,,frakcję" hi hi. Plecy masz wyjątkowo staranne. A przy okazji ...mnie trochę śmieszy dyskusja ktora rozgorzała w kilku miejscach, ktora swiadczy tylko o tym że są osoby które nie czytają dokładnie postów i zasad zabawy i od razu krytykują. Juz tyle razy pisalam tu ze to tylko zabawa ze śmiać mi się trochę chce gdy czytam ze to : totalna glupota, cyrk, beznadzieja....co o tym sądzisz?

      Usuń
    2. wypowiedz prywatna: Elu cóż wg mnie to sposób na zabijanie innowacyjności i podcinania pędów wzrostu,Twojego niebanalnego pomysłu. Krytyka powinna coś wnosić, jeżeli tego nie robi - nie jest krytyką tylko zwykłą negacją;). Apel publiczny do opozycji;) pokażmy klasę, uszanujmy pomysł i zaangażowanie Eli, jej cenny czas, który poświęca na post-review i komentarze.

      Usuń
    3. Krytyka - tylko konstruktywna. Reszta zwykłe narzekanie. Ela strzeliła formą wypowiedzi w sedno i poruszyła tłum. Cóż znaczy jedna osoba wobec większości? Myślę że akurat w tym przypadku 'tłum' się nie myli.
      A z drugiej strony trudno zabraniać wolności wypowiedzi bo zapachniałoby to starymi czasami.
      Zatem czytajmy, myślmy i wybierajmy to co wnosi wartość dodaną do naszego życia, pasji, twórczości. To co nie jest wartościowe po prostu pomijajmy. Komentowanie to strata energii na nieistotne zdarzenia. Taka jest moja filozofia. Zresztą stosują ją nie tylko w tej dziedzinie.
      Elu! Dziękuję za zabawę - uczę się dzięki Tobie i rozwijam <3

      Usuń
  40. Zgłaszam się, banerek już wstawiłam, post ze zdjęciem pleców również :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Swoje plecki też już obfociłam
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2014/08/pokaz-plecy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elunia! Bylam u Ciebie i widziałam!
      Jesteś godną nastepczynia Twojej babci:-)

      Usuń
  42. Wchodzę w to! :) Świetny pomysł! Dla mnie, i chyba dla innych haftujących, to też pretekst do trochę nostalgicznej podróży w czasie. Powracają wspomnienia, pierwsze prace i ta niesamowita radość, kiedy się kończy obrazek, nawet jeśli plecki nie są doskonałe ;) Fajnie też zobaczyć, jakie się zrobiło postępy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło Aniu by zabawa przynosiła radość ! Fajnie że dołączysz do zabawy! W te pędy lecę do Ciebie!

      Usuń
    2. Elu, zapraszam serdecznie, właśnie przed chwilą opublikowałam post z pleckami :)
      http://blog-kokardka.blogspot.com/2014/08/pokaz-plecy.html

      Usuń
    3. Byłam, widziałam, nad HAEDem się zadumałam. Kto wie, może kiedyś?

      Usuń
    4. Aniu witaj w klubie pleco-pokazywaczy;) wiedzę ,że ten element Twojego dzieła nie "odpłynie" , też mam traumę krótkiej nitki ;) Cóż ja jako wytwórca elementów użytkowych muszę przemyśleć 2 elementy : estetykę i bezpieczeństwo użytkowania ,,, nie chcę sobie wyobrażać wyluzowanych xxx na serwecie

      Usuń
  43. Mnie chwile nie było "w sieci" więc sporo przegapiłam :) Ale nadrabiam, czytam. Fajnie jest :)
    Wiele emocji ;)
    Nad swoim "tyłem" pracuję od kiedy postawiłam pierwszy krzyżyk i uważam że TYŁ jest bardzo ważny!
    Haftujemy dla przyjemności owszem ale ja uważam że jeśli robić coś byle jak - lepiej nie robić nic a jeśli już coś robimy to róbmy to dokładnie :) Przynajmniej starajmy się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alina witaj i fajnie że pokażesz golizne;-)!
      Wiele emocji....racja ;-);-);-).
      Choc zalozenie bylo czysto zabawowe zostałam postawiona na barykady;-);-);-).
      Ja haftuje dla ogromnej przyjemnosci i od bardzo niedawna wielka frajde i radość sprawia mi dbanie również ( ale nie w pierwszej kolejności) o lewą stronę. To dla mnie taki bzik , fun jak choćby bezsensowne dla innych kolekcjonowanie nożyczek.
      Ale przymykam oko i lece dalej. I blog i haft to dla mnie przyjemność:-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ela, my z Tobą na barykadach :D

      Ja nie pojęłam jeszcze filozofii TUSAL. No, ale może jeszcze nie dorosłam do zrozumienia zbierania śmieciuchów ;)

      Usuń
  44. Oczywiście pokazuję i "swoje plecy" a co tam!!! Już kilka razy uczyniłam to na swoim blogasie to i teraz to uczynię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie!
      Nadrabiam zaległości i już lece podziwiać Twoje stare i nowe tyly;-)

      Usuń
  45. Mój wkład do zabawy u Eli, poza plecami ;) to ocena krochmalu w spray-u (najlepszy made in Germany, dostępny w sieci Schlecker) Generalnie Spray jest OK i wygodny ale kiedy " wzmacniamy bezpieczeństwo" xxx na pracach statycznych. Moje wytwory, jako typowo użytkowe nie zniosą tzw, "wyluzowanych" xxx, , w czasie kiedy są wyeksponowane na stole, tak więc muszę zadbać o dwa elementy: estetykę i bezpieczeństwo. oczywiście mam wyjście awaryjne ... zaprzestać produkcji bieżników, serwet, serwetników i pochodnych. ;) pozdrawiam Elę i cały klub PLECO-POKAZYWACZEK/Y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybijamy szybko z głowy zaprzestanie produkcji! Kategorycznie!
      Ja kiedyś małe hafciki użytkowe podklejałam fizeliną choc i krochmal może być dobrym pomysłem:-)

      Usuń
  46. również się przyłączę. nareszcie mam co pokazać.....

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkim dziewczynom z EXPO- PLECY, gratuluję, mam nadzieję ,że dzięki Eli bawimy się wspaniale.Za kilka dni wystartuję w urlop, wiec już dziś,awansem - gratuluję decyzji ,przyszłym Pleco-pokazywaczkom;) Co do poprawiania estetyki lewej strony metodą ( zakończ na prawej )nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam!!
    Przyłączam się do zabawy, na moim blogu są pokazane plecy moich robótek http://www.asia0843.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ela, w końcu się zmobilizowałam :)
    http://yenulka.blogspot.com/2014/08/pourlopowe-plecy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz napisałam u Ciebie...czapki z głów Panie i Panowie!

      Usuń
  50. W końcu zdobyłam się na odwagę. Moje plecki można zobaczyć tu: http://atelier-iwonki.blogspot.com/2014/08/pokaz-plecy-czyli-wakacyjna-zabawa-u-eli.html
    Zapraszam też na rocznicowe candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja się do zabawy przyłączę.
    http://eka72.blogspot.com/2014/08/moje-plecy.html

    Pozdrawiam wszystkich zakręconych krzyżykowo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam!
      Byłam u Ciebie i bardzo plecki mi się spodobały!

      Usuń
  52. Elu- super pomysl!!! ;-) przyłaczylam sie do zabawy, oto link do mojego wpisu
    http://maurycjusz2.blogspot.com/2014/08/pokaz-plecy-czyli-letnia-zabawa-u-eli.html

    pozdrowionka i gratulacje pieknej techniki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Elus- ratuj! jak skopiowac banerek zabawy? wyszedl mi tylko adres, w bocznej szpalcie na gorze, nie chce sie pokazac zdjecie :-( jak skopiowac link? jaka funkcje wcisnac mysza na Twoim blogu, zeby skopiowac banerek??? zapomnialam na smierc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ja na razie pozdrawiam z urlopu.Chwal się lewą stroną s jak wrócę to pomogę z baterie.

      Usuń
    2. hej ;-) juz sie pochwalilam ;-) wypoczywaj!!! dziękuję z góry za pomoc;-)

      Usuń
    3. Opisałam poniżej :-))).
      Pozdrówka!

      Usuń
  54. Witam! Dołączam do zabawy, chociaż jestem z tych niespecjalnie dbających o tył, którego nie widać :)
    http://donka66.blogspot.com/2014/08/pokaz-plecy.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Też chętnie wezmę udział w zabawie http://juliaelenatrusq.blogspot.com/2014/08/the-wise-owl-wip-3.html :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super zabawa , aż żal ,że nie haftuję , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  57. Maurycjusz: ja robie tak, że najpierw kopiuję sobie zdjęcie na pulpit, a potem:Projekt, układ, dodaj gadżet, dodaj obraz...i klikam na skopiowane zdjęcie i działa. Mam nadzieję, że pomoże, a jak nie to cóż...i tak juz jesteś w zabawie :-). Fajnie, że Cię poznałam dzięki niej!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elus, wielkie podziekowanie!!! udalo sie ;-) nigdy bym na to nie wpadla, ze to zakladke " projekt " trzeba kliknac ;-) pozdrowionka i tez sie ciesze ,ze sie poznalysmy;-) tajniki pleckow zdradze na pewno ;-)

      Usuń
    2. To zdradzaj tajniki swoich plecków szybko, bo jak już napisałam: Twoje to jedna z ładniejszych prezentowanych w tej zabawie! Pozdrawiam!

      Usuń
  58. Ja również zgłaszam się do zabawy. Plecy kilku moich małych haftów można zobaczyć tutaj:
    http://terenias.blogspot.com/2014/08/pokaz-plecy-zabawa-u-eli.html
    Nie bardzo miałam co pokazać, postaram się teraz na bieżąco pokazywać również lewe strony haftów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Witaj w zabawie! załapałaś się na samą końcówkę! Już lece oglądać Twoje plecy!

      Usuń
    2. Wcześniej się nieudało, ale może jeszcze ktoś się skusi i nie będę zamykała klubowej listy :):):)

      Usuń
  59. Fajny pomysł na zabawę :) Dopisuję się na koniec :)
    http://takietamczarowanie.blogspot.com/2014/08/czeresnie-i-plecy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. I jeszcze ja się spieszę i dołączam do zabawy.
    Tu pokazuję swoje plecy http://ursavavur.blogspot.com/search/label/haft

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam, wahałam się, wahałam... ale ostatecznie się zdecydowałam dołączyć do zabawy :) http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2014/08/od-lewej-strony.html .
    :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń