środa, 23 marca 2016

Nożyczkowe CANDY wymiankowe u Eli!

Kto mnie zna ten wie, że nożyczki to moja wariacja.
Zbieram je namiętnie od początku przygody z haftem, traktując niemal jak biżuterię.



Na początku zbierałam wszystkie małe egzemplarze i w taki sposób powstało nawet kilka fajnych blogowych znajomości. Teraz staram się kolekcjonować głównie egzemplarze typowo hafciarskie lub inne małe ostre i precyzyjne.
W sumie mam ich...dobre ponad 20 par, ale nadal poluję na nowe egzemplarze!

I dlatego zrodził się pomysł wymiankowego - nożyczkowego CANDY! Nie widziałam takiej zabawy na żadnym blogu i nie wiem czy wypali w ogóle, no ale zobaczmy!

ZASADY ZABAWY ,,Wymieńmy się nożyczkami":



1. W zabawie mogą wziąć udział osoby prowadzące bloga.
2. Umieść banerek zabawy na swoim blogu oraz  przygotuj post ze zdjęciami nożyczek, które chciałabyś wymienić.
3. Napisz komentarz pod tym postem i zgłoś chęć udziału w zabawie.
3. Zajrzę do Ciebie i jeśli to  będzie egzemplarz, który nie powtarza się u mnie w kolekcji, w komentarzu dam Ci o tym znać i wymienimy się. Ja oferuję nożyczki ze zdjęcia z banerku konkursowego.
4. Zapisy w zabawie do 15 maja!

Jeśli chcecie wziąć udział, zapraszam!
A moją kolekcję nożyczek możecie podziwiać w poprzednich postach :-)







Pozdrawiam!

Ela.

21 komentarzy:

  1. Fajny pomysł. Żałuję, że ja nie mam się czym wymienić.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł :) Dużo hafciarek uwielbia nożyczki, więc sądzę, że zabawa wypali :) Ja akurat mam tylko jedną sztukę, więc nie mam czym się wymieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nożyczek nie kolekcjonuję, ale to nie znaczy, że jestem obojętna na ich ciekawe kształty! Na wymianę niestety niczego nie posiadam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ widziałam u Ciebie ostatnio piękne, pewnie niedługo sama takie kupię ;-)

      Usuń
  4. Mam tylko 3 pary ładnych hafciarskich nożyczek... nie mam się wiec czym wymienić, ale chętnie zobaczę jak się zabawa rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne nożyczki. Niestety ja dopiero od niedawna jestem posiadaczką moich pierwszych hafciarskich nożyczek ,więc na wymiankę nic nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł , ja jednak wszystkie nożyczki mam od ciebie i tu klops.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł,ale mam tylko kilka i pojedyńcze egzemplarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne nożyczki, chętnie bym je przygarnęła :). Niestety, jak większość - ja także mam po jednej sztuce i z żadną nie chciałabym się rozstawać... Ale zainspirowałaś mnie do pokazania moich "skarbów" - w następnym poście wspomnę o Twojej zabawie i pokażę moją malutką kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne !
    Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. no nożyczki cudne tylko nie mam się czym wymienić,te które posiadam tendencyjne i kiepskie ,może jeszcze ktoś ma zapasy i napisze...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. HIhi, jak wiesz nożyczki ze zdjęcia są również i w moim posiadaniu :) Niby nie kolekcjonuję, a jednak wciąż ich przybywa. Lubię je jako gadżet do zdjęć. Wczoraj z Casa Cenina przyleciały do mnie takie maluśkie, których u nas jeszcze nie widziałam...więc może coś jednak z tego nożyczkowego szaleństwa i u mnie jest...

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety hafty to nie do końca moja pasja, ale poszukuję pięknych nożyczek do sesji zdjęciowej - te byłyby idealne... Jest jakaś szansa na ich odkupienie :) Będę wdzięczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magda podaj jakiś namiar do siebie - odpiszę ;-)

    OdpowiedzUsuń