czwartek, 25 czerwca 2020

I am back

Wróciłam do mojego krafowego pamiętnika niespodziewanie. Wszystko było już dawno spakowane do pudeł, część sprzedana, a reszta schowana ,,na emeryturę". Wróciłam z ulubioną formą, która może nie jest tak efektowna jak multikolorowe projekty, ale daje mi relaks, wytchnienie i to czego potrzebuję w hobby.


Sampler wykonany na lnie Permin of Copenhagen, kolor piaskowy.
Mulina DMC ze starych zbiorów, krzyżyki wykonane podwójną nicią, ozdobne detale pojedyncza nić
Wielkość haftu: 22cm x 21,5 cm.












Kolejny projekt?
Będzie. Na pewno sampler. Na pewno na lnie.

Pozdrawiam ;-)
Ela

15 komentarzy:

  1. Piękny sampler, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam po przerwie :) Piękny sampler, ładny kolor nici :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo delikatny i elegancki. No i świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny:))jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach Elu
    Tak się cieszę że wróciłaś
    Dziekuję Ci również za to że zmobilizowałaś mnie do powrotu do błogiego świata. Haft przepiękny i ten boski błękit całkiem niekonwencjonalny a pasuje idealnie. Co dziergamy dalej🙃

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam napisać do blogowego świata. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie że jesteś! Myślałam ostatnio o Tobie, wydrukowałam sample który od Ciebie kiedyś dostałam i jak wymyśle jakimi niciami robić to zaczynam ;) Też mi brakuje bloga, traktowałam to jako pamiętnik robótkowy. Co pomyśle o wróceniu to mi życie jakieś kłody pod nogi upchnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak miło!
    U mnie kazdy powód byl dobry i każdy pretekst, żeby nie xxx.
    No to powrót?

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest piękne,nie trzeba nic więcej pisać tylko się zachwycać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń