środa, 5 czerwca 2013

Ukoronowanie krótkiej pracy

Po krótkim czerwcowym weekendzie w totalnym niebycie i lenistwie wczoraj napadło mnie nagle wyszywanie. Nie miałam zaczętej żadnej pracy. Nie miałam nawet pomysłu i weny na haftowanie. I nagle usiadłam, wzięłam nici i igłę i dosłownie w kilka chwil powstał wzór, który w końcu pozwoli wykorzystać ramkę, która leży w pudełku od czasu wyszywania wzoru ,,Home" jedwabnymi nićmi.


Ramka z haftem nie zostanie u mnie w domu. Od dłuższego czasu mam plan i marzenie urządzenia oraz udekorowanie na nowo mojego pokoju w domu rodzinnym, w którym nie mieszkam już od kilkunastu lat. Ale ciągle jest mój i stoi taki pusty. Powoli wszystko realizuję, a to będzie kolejny detal, który ociepli tamto wnętrze. Jeszcze daleka droga przede mną, żeby wszystko w tym pokoju wyglądało tak jak mi się wymarzyło, żeby było klimatycznie ale nie za słodko.


Ciągle zbieram i gromadzę drobiazgi, żeby były ,,w stylu" ale aby też nie przesadzić, idzie to powoli, ale myślę, że się w końcu uda. Fioletowy kolor - chociaż bardzo go lubię - jest trudny, bo bardzo łatwo z nim przesadzić.


WZÓR: własne połączenie elementów z dostępnych w sieci wzorów :-)
NICI: DMC 3746
MATERIAŁ: AIDA 16 ct, kolor ecru


Całkiem fajne jest takie niespieszne gromadzenie drobiazgów, łatwiej wtedy uniknąć wnętrzarskich wpadek.

A przy okazji chcialam Was zapytać...Ostatnio zostawiacie u mnie wiecej komentarzy i z tego powodu bardzo mi milo! Dlatego zastanawiam sie w jaki sposob najlepiej odpowiadać Wam - czy od razu pod komentarzem jako moja odpowiedź czy w formie maila? Ja z reguły gdy zostawiam pytajacy komentarz innej blogerce, sama poźniej sprawdzam odpowiedź ale być może jeszcze nie znam bloggera zbyt dobrze i są inne możliwości?
 


Pozdrawiam!


Ela.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz