czwartek, 13 czerwca 2013

Gwiazdka-śnieżynka i kolejne lniane próby

Znowu o wyszywaniu na lnie!

Zaczynam od małych wzorków, ponieważ boję się zaczynać coś większego nie mając jeszcze wprawy na lnie, ale myślę, że jak na początki to i tak jest nieźle.
Chciałam więc pochwalić się maleństwem, które wyszło spod moich palców niedawno.  To mała gwiazdka-śnieżynka, z której zrobiłam mini serwetkę ozdabiając dookoła bawełnianą koronką.


Wzorek powstał przypadkowo-na skutek pomyłki w oryginalnym schemacie-trochę zaimprowizowałam i powstało coś bardziej ,,mojego".
Chociaż to taki drobiazg-bardzo mnie cieszy i na pewno ozdobi mój dom w zimie lub w święta.
 
Wyszywałam na naturalnym lnie (nie pamiętam jednak dokładnie jaki to był konkretnie len, chyba Belfast...) i wykorzystałam podwójną nić DMC w kolorze ecru. Do tego dobrałam koronkę o takiej samej barwie i jest taka mała rzecz, która nic nie znaczy, ale bardzo cieszy!
 
A może w końcu czas zabrać się za coś większego? To chyba dobry pomysł....
 
Pozdrawiam!
Ela

2 komentarze:

  1. Prześliczna ta serwetka! śliczny wzorek:)
    myślę, że pomysł aby zacząć coś większego jest bardzo bardzo dobry:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, taka vintage :)
    Pewnie, że czas zabrać się za coś większego :)
    Usunęłaś wszystkie komentarze pod postami?

    OdpowiedzUsuń