poniedziałek, 24 czerwca 2013

A jednak ,,Drzewo Życia" !

Zastanawiam się czy nie zwariowałam...zaczynam wyszywać coś baaaaardzo dużego!


Zabieram się za sampler ,,Drzewo Życia", bo ten wzór, od czasu kiedy ujrzałam go na blogu Oli, straciłam dla niego głowę. Sama przed sobą opierałam się długo, aż wreszcie pękłam...Zaczynam! Nie mogę w to uwierzyć!


Będzie to sampler rocznicowo-ślubny i zawiśnie u mnie w domu...jeśli go dokończę :-))).  Z tego właśnie powodu wybrałam kolory: bardzo delikatny fiolet (DMC 341) i kolor cappuccino (DMC 648).


Przygotowując się do wyszywania tego samplera przetestowałam 4 rodzaje materiałów i 8 kolorów nici DMC, więc etap przygotowania trwał u mnie wyjątkowo długo. To pierwszy mój tak duży projekt i musiałam być pewna, że nie rozczaruję się w trakcie wyszywania.

Naprawdę do tej pory nie mogę uwierzyć, że się tego podjęłam, ale póki co wyszywanie idzie mi dość sprawnie, wzory są delikatne, nie męczące zawiłością, są powtarzalne ale różnorodne. Jak okazuje się prostota i monochromatyczność jest tym co według mnie w tym wypadku daje najlepszy efekt.


Zaczęłam wyszywać niespełna 8 miesięcy temu a teraz zabieram się na coś tak dużego...mam nadzieję, że nie polegnę!

Mam również nadzieję, że siebie i Was nie zanudzę, bo pewnie przez najbliższy czas u mnie będzie samplerowo. Z zasady nie rozpoczynam nowego haftu nie skończywszy starego, ale przy tak dużym hafcie pewnie nie obędzie się bez małych skoków w bok :-).

No to nie tracę czasu i do igły lecę!

Pozdrawiam!
Ela

14 komentarzy:

  1. Będzie dobrze. Już widzę piękne początki. Zanudzaj nas samplerowo, zanudzaj :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę mocno trzymać kciuki!:) Ja na razie się boję haftowania takich wielkich wzorów:) Ale jestem bardzo ciekawa jak Tobie pójdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno świetnie Ci pójdzie :))) I wyszywasz moją ulubioną muliną DMC nr 341 :))) A jakie płótno wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam DMC 341, a dobrałam ta druga w kolorze cappuccino, by gotowy sampler idealnie pasował do wnętrza, w którym planuję go zawiesić.
      Wyszywam na białym płótnie, które daje krzyżyki wielkości aidowych 16-tek, a Twoje Jubilee 27 ct przeznaczę do innych projektów!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękne początki!:)
    Życzę cierpliwości i wytrwałości, na pewno dasz radę:) trzymam kciuki i czekam niecierpliwie na kolejną odsłonę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki - drzewo też mi się podobało (do tego stopnia, że poprosiłam o ten wzór) ale mam na głowie hobbita więc długo go nie będę wyszywac :(
    może kiedyś ogłoszę z nim jakiś SAL... :)
    w każdym razie chętnie będę zagląda i podziwiac postępy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest ten wzór, naprawdę przyjemnie się haftuje, więc spokojnie dasz radę :) A jak widzę Twój zapał i postępy przy innych haftach, to na pewno mnie prześcigniesz! Piękne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze dobre nastawienie :) życzę mocy twórczej i czekam na kolejne odsłony samplera. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam wszystkim, będę się niedługo chwalić co dalej w tym temacie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrane kolorki też lubię i na zdjęciu to zestawienie wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wzorek, na pewno dasz rade, będę zaglądać aby popatrzeć na postępy. Kolorki fajnie dobrane końcowy efekt będzie super. pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Konkretny projekt, ale na pewno dasz radę!Samplery przyjemnie się haftuje. Szybko Ci to pójdzie!
    Kolorki i materiał super dobrane. Będę Ci kibicować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wyszywasz! Dobrze, ze jestes!!!!
    Jesli znajdziesz chwilke wolna zajrzyj do mnie! Daleko mi do Ciebie , ale sie staram....Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń