piątek, 20 grudnia 2013

Pink tulip/Tulip rose od DMC - projekt zakończony

Wczoraj zakończyłam wyszywanie tulipana od DMC!

 
Praca nad nim zajęła mi ponad dwa miesiące, choć rozpoczynając wyszywanie myślałam, że maksymalnie zajmie mi to 4 tygodnie. Wzór nie jest idealnie w moim stylu ale bardzo mi się podoba. Rozpisany na 30 kolorów - to mój debiut w tak kolorowym wyszywaniu. Ale o to chodziło! Ten tulipan miał byc szkołą-wprawką przed planowanym obrazkiem Nimue. Wzór tulipna jest duży, ma około 20 na 30 cm. Przyznam szczerze, że trochę mnie wymęczyło tworzenie tego haftu, bardzo czasochłonne jest zmienianie nici co chwilkę, bo choć tego nie widac na zdjęciu, wzór jest jak rozsypane konfetti :-).

WZÓR: Pink Tulip/Tulip rose  BK201 od DMC
MATERIAŁ: Len naturalny z zestawu
NICI: 30 kolorów DMC, podwójna nić, wyszywałam co 2 nitki
 
 
Na razie nie oprawiam go, być może będzie prezentem dla kogoś w przyszłości.
 
Powoli zaczynam przygotowania do następnego haftu. Będzie to mój kolejny debiut - wyszywanie wzoru Nimue, mam nadzieję, że dam radę, choć przyznam, że samo patrzenie na wybrany przeze mnie wzór daje do myślenia czy wszystko się uda. Ale jeśli nie spróbuję, to nie będę wiedziała na co mnie stać! Tak więc nawijam niteczki, przygotowuję materiał, gromadzę podręczny przybornik, by już niedługo wystartować! Oto moj cel robótkowy na najbliższy czas:
 
 
Ale na razie robię sobie świąteczna przerwę od haftowania, po moim Tulipanie muszę...odpocząć! Myślę że teraz zajmę się małymi drobazgami, których wyszywanie bardzo relaksuje i szybko widać efekt końcowy. Później zajmę się Nimue.
 
Wczoraj spotkała mnie też miła przedświąteczna niespodzianka od Cheni. Dziękuję Ci za pamięć! Och jak ja lubię takie drobiazgi!


 
Zmykam do świątecznych zajęć, zamierzam odpocząć i wrócić z nowymi siłami robótkowymi!
 
Pozdrawiam serdecznie i składam wszystkim czytaczom najlepsze życzenia świąteczne!
 
Ela.

28 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego tulipana (który notabene jest moim ukochanym kwiatem);) Wszystkiego dobrego z okazji świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje skończenia tulipana :-)
    Obrazek Nimue wybrałaś bardzo ładny. Widziałam już go w wykonaniu kilku dziewczyn. Twój na pewno też będzie prześliczny.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez widziałam go na kilku blogach i własnie w taki sposób zapragnęłam go mieć u siebie, pozdrawiam!

      Usuń
  3. Piękny ten tulipan, a Nimue spokojnie dasz radę a wzór wybrałaś naprawdę boski. Wszystkiego co dobre na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ukończenia pięknego haftu! Wzorek Nimue też bardzo mi się podoba, będę Ci kibicować :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia tulipana! Jest śliczny!!! A obrazek od Nimue już mi się podoba i wiem, że będzie rewelacyjny!
    Fajne prezenty dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tulipan na lnie prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tulipan. Co do Nimue, to dlaczego miałabyś nie dać rady? Jestem pewna, że wyjdzie cudnie!
    Radości wiele, gdy dostaje się takie śliczne drobiazgi od blogowych koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Pozdrawiam świątecznie!

      Usuń
  8. Gratuluję ukończenia, tulipan jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny haft... Jestem pod ogromnym wrazaniem! Powodzenia z Nimue! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję!Pozdrawiam serdecznie świętecznie!

      Usuń
  10. Gratuluję ukończenia haftu :) Ja zostaję przy monochromkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też gustuję w monochromatycznych wzorach, ale ten Nimue mnie oczarował, no i chcę siię zmierzyć z czymś trudnym :-)

      Usuń
  11. Dziś pisałam że efekt końcowy będzie cudny;)) Jest cudny!
    Malo tego, Tulipan prezentuje się rewelacyjnie!
    Gratuluje ukończenia i z niecierpliwością czekam na pierwsze xxx Nimue. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Nati! Trzymaj kciuki, bo to wg mnie trudny wzór i nie jestem pewna czy dam radę :-)

      Usuń
  12. Piękny !!! Aż dech zapiera :)
    Będę trzymać kciuki za Nimue - to też moje jeszcze niespełnione marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny jest ten tulipan!!! trzymam kciuki za Nimue, na pewno dasz radę!
    Wesołych Świąt Elu!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne to jest stanowczo za mało powiedziane jaka precyzja musi być skupienie cierpliwość,wytrwałość pierwszy raz miałam przyjemność oglądać takie cudo [10minut wpatrywałam się]

    OdpowiedzUsuń