wtorek, 2 września 2014

POKAŻ PLECY - wakacyjna zabawa u Eli - FINAŁ!

Dziś ogłaszam wyniki losowania nagród niespodzianek dla osób, które wzięły udział w wymyślonej przeze mnie zabawie ,,POKAŻ PLECY".


Życzę szczęścia w losowaniu dla każdej z uczestniczek!


źródło: klik!

Zabawa przerosła moje oczekiwania, zarówno co do ilości uczestników biorących w niej udział a także pod względem różnych pomysłów na techniki wykończenia lewej strony!
Bardzo Wam dziękuję za pokazanie swoich prac i ich lewych stron-to świetna poglądowa lekcja, zwłaszcza dla osób, które chcą się uczyć lub haftują od niedawna (jestem w obydwu grupach :-)))!


Zabawa nie była konkursem piękności, czyli wygrywają nie te osoby, które zaprezentowały najbardziej dopieszczone plecy, ale losowałam zwyciężczynie spośród wszystkich uczestniczek zabawy.

Nagrody powędrują do:

1. Anny S - blog: Krzyżyki i inne wybryki
2. Ani Ploch - blog: Cała ja
3. Chranny - blog W związku z nitką

Zwyciężczynie proszę o pozostawienie namiaru @ do siebie pod tym postem, nagrody niespodzianki wyślę niebawem, wypatrujcie listonosza!

Pozdrawiam!
Ela

26 komentarzy:

  1. Aaaaaa, jak bosko! Dziękuję i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom :)
    Mój adres mailowy to LASOTKA1@VP.PL.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) a Tobie Elu dziękuję za poglądową i ciekawą zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wygranych :)) a Tobie Elu dziękuję za miłą i bardzo pouczającą zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiałam plecki na różnych blogach i gratuluję wszystkim dziewczynom perfekcji ;) Dodatkowe gratulacje dla wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim trzem Aniom☺

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!! Ale radość i niespodzianka!!! No i traf niebywały! Czyżby Anki to największe szczęściary???
    Dziękuję, Elu za zabawę z tak wspaniałym dla mnie skutkiem :) Z uwaga podpatrywałam różne plecki. I dla mnie było to spora frajda zobaczyć, jak radzą sobie inni :)
    Mój adres mailowy: sztukasplotu@interia.eu
    Pozdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz skojarzłam ze zwyciezczynie to wszystkie. ..Anki :-):-):-)
      A Twój adres to już mam bo jakos Aniu masz u mnie szczęście w konkursach!
      Pozdrawiam i wypatruj listonosza!

      Usuń
  9. gratulacje dla wygranych:) pozdrowionka
    myszkowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Dziewczyn i czywiście Organizatorki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla Dziewczyn! Dla mnie świetna zabawa, cieszę się, ze tyle osób chętnie pokazało to co z reguły jest dokładnie zakryte :)
    brawo! Gratuluję odwagi, wszystkie coś wygrałyśmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dziewczyny ! Dziękuję za świetną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ miałam szczęście :D Dziękuję za szczęśliwą rękę Elu!
    Mój adres: aploch@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo dla szczęśliwych Anek i organizatorki.
    A dla nas była to świetna zabawa i mamy 148 lekcji poglądowych w jednym miejscu :)
    Dziękuję i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny jeszcze raz: fajna zabawa była!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu, dziękuję bardzo i komunikuję iż się opublikowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za super zabawę!:))

    OdpowiedzUsuń