niedziela, 17 listopada 2013

Świątecznie?

Nie jestem zbyt mocna w przygotowywaniu świątecznych ozdób. Najtrudniejsze w tym wszystkim jest dla mnie zgranie okazji z terminowym wykonaniem :-).

W tym roku na Święta Bożego Narodzenia nie planuję żadnych haftowanych drobiazgów, bo zbyt jestem pochłonięta moim bordowym tulipanem i planami na kolejny, wspólny z Agnieszką, projekt.

W zeszłym roku jednak udało mi się wykonać małe drobiazgi, które przydadzą się idealnie i w tym roku w okresie świątecznym.


Na białej kanwie 18 wyszyłam gwiazdki śnieżynki, bordową muliną DMC 777, doszyłam bordowe tasiemki, a ,,plecy" wykroiłam z naturalnego lnu. Samo szycie trwało dość długo, ponieważ uparłam się na to by ujarzmić w końcu maszynę do szycia...no i w sumie udało się. Nie obyło się bez fastrygowania i małego prucia. Na koniec wypełnienie ze starej poduszki i zamknięcie ręcznie brzegu ozdoby.
 




Od tamtej pory maszyna do szycia stoi w kącie, choć wiem, że kiedyś do niej wrócę, bo na to musi przyjść dobry, spokojny czas.

Pozdrawiam!

Ela





24 komentarze:

  1. Prześliczne świąteczne drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdóbki ja właśnie tworze podobne gwiazdki na choinkę uparłam się aby w tym roku była tylko i wyłącznie rękodzielnicza. Na szczęście choinkę mam nie za duża więc chyba dam radę :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Mi też się marzy alw to plan na kilka najbliższych lat w moim przypadku:-)

      Usuń
  3. Wspaniałe ozdóbki- w sam raz na czasie :) I oczywiście idealnie wykonane z niesamowitą dokłądnością- jak wszystko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj staram się ale nie zawsze wychodzi tak idealnie jak bym chciała!

      Usuń
  4. Piękne ozdoby! Właśnie takie podobają mi się najbardziej - nie lubię typowych błyszczących bombek i świątecznej, sklepowej tandety. Moją choinkę chętnie widziałabym ubraną w takie cuda jak te Twoje :). Sama w tym roku szyję serduszka w podobnej kolorystyce.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że będę odwiedzać Cię częściej, bo właśnie dołączyłam do grona obserwatorów :)

      Usuń
    2. Dziękuję! Witaj! Serduszka to też swietna choinkowa ozdoba!

      Usuń
  5. Piękne ozdoby!
    Hafcik może robi się szybko ale wiem ile czasu poświęca się na wykończenie takich cudeniek;))
    Czekam na odsłonę tulipanka i piozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i to cieplutko;)))

      Usuń
    2. Dziękuję! Tulipan ,, sie robi"...ale w moim charakterystycznym tempie czyli nie za szybko:-)

      Usuń
  6. Chyba sobie zrobię takie bombeczki śnieżynkowe, strasznie mi się taki pomysł podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrob i pokaż u siebie! Asiu czy przesyłka dotarła?

      Usuń
    2. Wiesz co nie wiem... Wiem, że czeka na mnie stos listów w PL, jak tylko wrócę to dam Ci znać :)

      Usuń
    3. Hej, dzisiaj przyjechałam do PL i jest liścik od Ciebie!!! Nie mogę się doczekać aż zacznę go haftować :)) Dziękuję po stokroć :)

      Usuń
  7. Pięknie Ci wyszły te zawieszki. A skąd taki piękny wzorek miałaś????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory ściągnąłem gdzies z sieci. Mogę Ci przesłać tylko zostaw@.Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Fajne zawieszki! Ja też nigdy nie mogę nadążyc za okazjami:) Ale wczoraj wzięłam się wreszcie za świąteczne hafciki. Może się wyrobię w czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszki bardzo ładne - a maszyna spisała się całkiem dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami takie drobiazgi lepiej zszywać ręcznie :) Tak robiłam Twoje nożyczkowe serduszko :) A śnieżynki oczywiście są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zawieszki! Lubię takie małe ozdoby, bo mają wiele uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zawieszki! Ja z pewnością zszywałabym je ręcznie, bo z maszyną do szycia kiepsko sobie radzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam moją imienniczkę :) Piękne prace prezentujesz na blogu. Będę tu często zaglądać.

    OdpowiedzUsuń