poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Testowanie nowych materiałów i weekendowy expresowy relaks

Haft na lnie zawsze mnie urzeka, wygląda tak...elegancko. Do tej pory jednak wyszywałam na Aidzie 16 ct lub 18 ct (jak na razie-moja ulubiona), a na lnie popełniłam tylko niewielkie hafciki.
Obiecuję jednak niedługo zmierzyć się również z prawdziwym lnem, ale na razie, aby się wprawić i uczyć się etapami (bo tak chyba jest najlepiej) sięgnęłam po lnianą Aidę 18 ct. W taki sposób niedawno, w ciągu 3 wieczorów powstał uroczy hafcik, który zaczerpnęłam z lacontesselepointdecroix.blogspot.com


 

 
Wyszywało się bardzo przyjemnie, choć troszkę trudniej niż na zwykłej Aidzie. Myślę, że w moim przypadku lniana Aida jest tylko przygodą , raczej nie będę wyszywać na niej codziennie. Testowałm ten materiał....w drodze do celu, niemniej jednak bardzo jestem zadowolona z efektu.



 
WZÓR: lacontesselepointdecroix.blogspot.com
MATERIAŁ: kanwa Linen Aida 18 ct Zweigart, kolor naturalny
NICI: DMC 777
 
Haft świetnie się prezentuje i myślę, że kiedyś wyszyję całą kolekcję tych ślicznych manekinów, może każdy na innym materiale ale wszystkie tą samą nicią? Kto wie? Bardzo lubię takie krawiecko-modowe motywy.



W weekend udało mi się stworzyć ekspresową chwilkę relaksu.....
Mój nieśmiertelny przepis na ,,10-co minutowa szarlotkę z 4 składników" znowu się sprawdził!

 
 
 
Ciasto francuskie, jabłka, cukier i cynamon zawsze znajda się w domu, tylko pieczenie trwa 25 minut, ale zawsze można powitać niespodziewanych gości miłym zapachem z piekarnika. Albo zrobić sobie weekendowa chwilę relaksu....w ekspresowym tempie...jak ja!


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz