poniedziałek, 10 czerwca 2013

With love

Kupiłam niedawno bardzo ładną ramkę w kształcie serduszka. Wyglądała jak pierniczek świąteczny i nie mogłam się oprzeć, by jej nie kupić. Pomyślałam, że na pewno się przyda do oprawy jakiegoś haftu.


Poszperałam trochę w sieci w poszukiwaniu odpowiedniego wzoru, by wypełnił ramkę, a jednocześnie dobrze wpisał się w wystrój mojego mieszkania.


Szybko znalazłam na jednej z moich ulubionych stron: http://lacontesselepointdecroix.blogspot.com/.
Kolory dobrałam sama, a wyszycie tej niewielkiej pracy zajęło mi 4 popołudnia.


Haft wygląda bardzo dobrze, ale znowu wpadka....zabrakło kilka milimetrów z każdej strony, by zmieścił się do ramki. To już moja druga taka wpadka, pierwsza to ramka dla haftu ,,Home".


Ramka na pewno się przyda! Znajdę inny, mniejszy wzorek, albo wyszyję ten sam wzór ,,With love" na materiale z drobniejszym splotem.


WZÓR: lacontesselepointdecroix.blogspot.com
MATERIAŁ: bawełna, krzyżyki wielkości 16, kolor biały
NICI: DMC 938, 777, 946, podwójna nić

A na przyszłość...chyba muszę najpierw haftować, a potem oprawiać w ramki :-)

Pozdrawiam!
Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz