piątek, 24 maja 2013

Nowe nożyczki od TSG Kelmscott Designs

I znowu nożyczkowy temat!

Ale tym razem moje małe spełnienie marzeń: Steweb Scissors i Little Gems. Od kilku tygodni podziwiałam te nożyczki na różnych internetowych stronach i wzdychałam do ich urody - kto nie ma takiego ,,nożyczkowego zakręcenia" na pewno nie zrozumie, ale wiem, że jest wiele osób, które wie o co chodzi.

Oryginalne nożyczki Kelmscott, to jak mi się wydawało dość duży wydatek, porównywalny z dobrej jakości ubraniem. Aż przypadkiem natrafiłam na stronę TSG Kelmscott Designs i okazało się , że moje marzenie jest dostępne i realne!

 
Zakupione drogą internetową nożyczki otrzymałam w ekspresowym tempie i chociaż nigdy nie kupowałam nic w sklepach on-line w innym kraju, jestem bardzo zadowolona!
 
Małe, w kolorze czekoladowym Little Gems są baaaardzo malutkie, ale idealne do jakiegoś małego przybornika na podróż czy wyjazd.  No i ten kolor, mój ulubiony!
 



Te nożyczki są naprawdę piękne, w kolorze i w wyglądzie po prostu czekoladka!
 

 
No i Steweb Scissors! Piękny kolor matowej czerni i niebanalna forma, ostre i malutkie ostrze, idealne!
 
 
Zatem moja kolekcja powiększa się i cieszy coraz bardziej! A zakupy...jedne z najbardziej udanych do tej pory!
 


 
 
Pozdrawiam!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz